FAQ

1.Πως θα ξέρω αν επιτρέπεται η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στους τροχούς του αυτοκινήτου;

Ανατρέχουμε στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος και ελέγχουμε αν επιτρέπεται η χρήση τους. Σε πολλές περιπτώσεις, κυρίως στα νέα μοντέλα, δεν επιτρέπεται η χρήση των κλασσικών αλυσίδων και αντί αυτών συνιστάται η λύση των αντιολισθητικών χιονόπανων ή αλυσίδες  χαμήλού προφίλ (9mm).  Οι αλυσίδες πρέπει να τοποθετούνται στην κίνηση του αυτοκινήτου, αν έχουμε κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, τοποθετούμε τις αλυσίδες στις εμπρόσθιες ρόδες και το αντίθετο. Στις περιπτώσεις των οχημάτων 4x4 συστήνεται η χρήση και στους 4 τροχούς για καλύτερα αποτελέσματα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην χρησιμοποιήσετε αλυσίδες σε περίπτωση που αυτό απαγορεύεται από τις οδηγίες χρήσεως, γιατί η χρήση τους μπορεί να προκαλέσει ζημιά στους τροχούς ή στους θόλους του αυτοκινήτου.

2. Στα αυτοκίνητα με πλαϊνούς αερόσακους μπορούν να τοποθετηθούν καλύμματα;


Μπορούν να τοποθετηθούν καλύμματα τα οποία έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Μια εναλλακτική  λύση θα ήταν η τοποθέτηση ημικαλυμμάτων (μόνο για τα εμπρόσθια καθίσματα) ή πλατοκαθισμάτων (μόνο για τα εμπρόσθια καθίσματα). Σας συστήνουμε να αποφεύγεται την χρήση διεθνών καλυμμάτων, γιατί δεν διαθέτουν τις κατάλληλες προδιαγραφές για αυτοκίνητα με πλαϊνούς αερόσακους και μπορεί κατά την πρόκληση ατυχήματος να εμποδιστεί το άνοιγμά τους.

3.Η χρήση κουκούλας στο αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο χρώμα;

Κατά την αγορά προϊόντων για το αυτοκίνητο θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί για τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου είδους και για τον τρόπο χρήσης αυτού. Στην περίπτωση της κουκούλας επιλέγουμε εκείνες με εσωτερικοί επένδυση (για να μην δημιουργούνται φθορές στο χρώμα) και αεραγωγούς για να αναπνέει και αν μην παγιδεύει την υγρασία. Σε καμιά περίπτωση η κουκούλα δεν υποκαθιστά το ΓΚΑΡΑΖ, για το λόγο αυτό θα πρέπει κάθε 4-5 μέρες να ξεσκεπάζουμε το αυτοκίνητο για λίγο και μετά να τοποθετούμε εκ νέου την κουκούλα.

4.Κατά την αγορά μπάρας ή σχάρας οροφής για το αυτοκίνητο τι πρέπει να προσέχουμε;


Το πρώτο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι το συγκεκριμένο προϊόν που μας προτείνεται να είναι κατάλληλο για το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου. Θα πρέπει να γνωρίζουμε το  μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος φόρτωσης και αν διαθέτει πιστοποίηση ή εγγύηση κατασκευής. Είναι πολύ σημαντικό στην επιλογή να μη δίνουμε βάση μόνο στην τιμή αλλά και στις προδιαγραφές του προϊόντος. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για την ασφάλεια τη δική μας και των υπόλοιπων οδηγών καθώς και για την προστασία του ίδιου του αυτοκινήτου από τυχών φθορές λόγω  χρήσης  ακατάλληλου προϊόντος.

5.Κατά την φόρτωση της μπάρας η της σχάρας τι πρέπει να προσέξουμε;

Για την δική σας ασφάλεια θα πρέπει να ελέγξετε τη σωστή και ασφαλή πρόσδεση των διαφόρων αντικειμένων πάνω στις μπάρες/σχάρα και να μην ξεπερνάτε το ανώτατο βάρος φόρτωσης. Κατά την οδήγηση με μπάρες/ σχάρα θα πρέπει να τηρείται το ανώτατο όριο ταχύτητας που προτείνεται από τον κατασκευαστή της μπάρας/σχάρας. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού σας, ειδικά σε μακρινές αποστάσεις, καλό είναι να ελέγχετε περιοδικά  το φορτίο πάνω στις μπάρες/σχάρα για το αν είναι σωστά τοποθετημένο.

6.Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε υαλοκαθαριστήρες;


Καλό είναι κάθε Φθινόπωρο να αλλάζουμε τους υαλοκαθαριστήρες του αυτοκινήτου. Συνήθως μια φορά το χρόνο είναι αρκετή, εκτός βέβαια των περιπτώσεων εκείνων, που είτε λόγω φθοράς είτε λόγω κακής χρήσης ή πολλής χρήσης, απαιτείται η εκ νέου αλλαγή τους. Οι κλιματολογικές συνθήκες στην Ελλάδα, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και της ζέστης του καλοκαιριού, φθείρουν πιο γρήγορα το λάστιχο του υαλοκαθαριστήρα για αυτό και προτείνεται η αντικατάστασή τους μια φορά το χρόνο μετά από την καλοκαιρινή περίοδο. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ένας φθαρμένος υαλοκαθαριστήρας εκτός από τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνος για την ασφάλεια μας, άλλωστε το κόστος του υαλοκαθαριστήρα είναι πολύ μικρό σχετικά με την ασφάλεια που μας προσφέρει. Για το λόγο αυτό ας μην ξεχνάμε την ετήσια αλλαγή του και μην περιμένουμε την πρώτη καταιγίδα για να τον αντικαταστήσουμε.

7.Χρειάζεται να αλλάζω ολόκληρο τον υαλοκαθαριστήρα ή μόνο το λάστιχο;

Κάθε υαλοκαθαριστήρας έχει το δικό του τύπο λάστιχου, κατ’επέκταση για να αλλάξουμε μόνο το λάστιχο θα πρέπει το μοντέλο του λάστιχου να είναι το ίδιο με το μοντέλο του υαλοκαθαριστήρα. Πολλοί λόγω κόστους επιλέγουν να αλλάζουν μόνο τα λαστιχάκια, αλλά αυτό δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για τους εξής λόγους:
α. Η χρήση των διεθνών προϊόντων δεν έχει τη σωστή πρόσφυση πάνω στο παρμπρίζ με αποτέλεσμα τη μειωμένη καθαριστική ικανότητα του υαλοκαθαριστήρα.
β. Πολλές φορές τα λαστιχάκια δεν έχουν καν σωστή εφαρμογή πάνω στον υαλοκαθαριστήρα με αποτέλεσμα να “παίζουν” και να μην καθαρίζουν καλά, ενώ παράλληλα κάνουν και πολύ θόρυβο κατά την λειτουργία του υαλοκαθαριστήρα.
γ. Ακόμα και στις περιπτώσεις εκείνες (πολύ σπάνια) που τοποθετούνται λάστιχα της ίδιας εταιρίας με τους υαλοκαθαριστήρες, καλό είναι να αποφεύγεται η χρήση μόνο λάστιχου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, γιατί οι σύνδεσμοι που το συγκρατούν χαλαρώνουν και καταλήγουμε πάλι να έχουμε υαλοκαθαριστήρες που δεν είναι αποτελεσματικοί.

Κατασκευαστές


Λίστα Εφαρμογών